Friday 16 September 2011

PM Bangladesh gesa rakyatnya jangan lepaskan peluang menjadi pengundi di Malaysia.




Kononnya Perdana Menteri Bangladesh, Sheikh Hasina, dilaporkan oleh laman sesawang rasmi Pejabat Perdana Menteri Bangladesh , mengakui bahawa kerajaan Malaysia telah memberikan kewarganegaraan dengan mudah kepada rakyatnya yang bekerja di Malaysia, dengan syarat akan mengundi parti yang mewakili kerajaan yang memerintah.

Namum setelah disiasat , berita yang disebarkan oleh Keadilan Daily tersebut merupakan berita fitnah yang sengaja direka reka bagi mengukuhkan isu Pendatang Asing Dibenar Mengundi yang mereka canangkan. Sebenarnya laman web Hal Ehwal NGO Pejabat Perdana Menteri bangladesh telah dihack oleh penggodam bernama M33H00N .



Page http://www.ngoab.gov.bd/index.php snap shot pada 16 september 2011 ada message dihack oleh M33H00n.

Alamat posting artikel fitnah ini
http://www.ngoab.gov.bd/Main.php?Id=66 <-- ni page kena hacked tapi telah dipadamkan message M33H00n pada 17 september 2011 Artikel asal adalah di alamat : http://www.weeklyblitz.net/744/outcome-of-bangladeshi-pms-trip



Baca ayat dalam ni, sama macam ayat dalam page yang dituduh tu. Kenapa kenyataan sama sebijik dalam news kalau betul itu kenyataan rasmi dari Bangla punya PMO? Sendiri mau fikir lah .

Belakang Fuziah Salleh mau tubuh suruhanjaya untuk siasat . Memang Fuziah ni hanyalah seorang peguam yang merupakan KELDAI YANG MENJUNJUNG FITNAH . Dahlah isu lynas kantoi belakang isu yang dah kantoi macam ni pun nak dipromotekan .

No comments:

Post a Comment